» » Хто сплачує безкоштовну доставку продуктів додому

Хто сплачує безкоштовну доставку продуктів додому

Очевидно, що послуга, яка надається кур'єром, оплачується, причому сума тим вища, чим розвиненіша країна (дорожча праця). Чому тоді доставка продуктів додому у деяких продавців обходиться покупцеві задарма? Розберемося на кількох прикладах.

доставка продуктів додому 

Доставка продуктів до дому – відмінна реклама

Звичайно, враховуючи роботу реклами зі словом „безкоштовно”, більшість продавців закладе вартість послуги в ціну товару, навіть пропонованого зі знижкою. Цим грішать великі торгові мережі, для вірності додаючи обмеження на суму замовлення, щоб скористатися послугою, яка не оплачується.

В Інтернеті конкуренція вища, "заховати" додаткові накрутки складніше, тому найчастіше покупець справді нічого не заплатить. І ось чому:

  • Витрати на рекламу у структурі ціни складають чималу частку, причому це неповоротні суми, "відкладена інвестиція";
  • Невеликим компаніям важливий швидкий оборот, саме він приносить прибуток у кінцевому підсумку;
  • Легкі товари за близькими адресами може доставити одна людина, це мінімізує питомі витрати на замовлення.

Новий інтернет-магазин в ще складнішому положенні, необхідно забезпечити швидке зростання кількості постійних покупців. Без реклами мети не досягти, тому за послугу платить продавець, бо "безплатно" це реально працюючий механізм залучення нових клієнтів. Тому, порівнюючи ціни в Інтернеті, ви легко відсортуєте продавців, які дійсно готові взяти оплату доставки на себе, не отримавши збитків.

Де краще замовити продукти онлайн без оплати послуг кур'єра

Насамперед, пам'ятаємо, великі розкручені торгові компанії підтримують певний рівень націнки, іноді вступаючи в змову, але мова не про це. Мережі завжди мають можливість "сховати" в ціні і доставку, і прострочення, в тому числі за рахунок постачальників. У таких магазинах безкоштовні послуги оплачуєте ви, навіть переплачуєте, збільшуючи кошик до порогової суми.

Спеціалізовані та не розкручені магазини набагато чесніші. Сьогодні залучення одного покупця навіть рекламою в Інтернеті коштує приблизно 50-80 гривень. Іноді дорожче, що можна порівняти з вартістю роботи кур'єра, звідси безкоштовний сервіс.

Якщо бачите, що можна замовити продукти онлайн у рамках спільної (групової) закупівлі, ви 100% не сплатите за те, що привезуть до дверей. При "купному" розташуванні адрес продавець додатково заощаджує на сервісі, і це залучає нових покупців.

Тому вибираємо такі ознаки:

  • Обмежений асортимент товарних груп з десятками товарів від кожного виробника;
  • Серйозна різниця ціни однієї одиниці та упаковки товару;
  • Можливість вступити до групи покупців.

У такому магазині гарантовано низька ціна. За максимальних умов економія на кошику може сягати 25%. І, зрозуміло, приємний бонус: за те, що доставлять до дверей, в точно зазначений час, не доведеться платити зі своєї кишені.

Чудес не буває, проте бувають послуги, за які хтось платить, гріх не скористатися можливістю.